Serwery minecraft Craftx
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Podanie na Pomocnika
Nick: XxxXSzymonXxxX
Imię: Szymon
Wiek (od 14+): Swoje 15 urodziny obchodzę 18 lipca br.
Od kiedy grasz w Minecraft'a: W sierpniu 3 lata c;
Ile grasz na naszym serwerze: Od prawie 2 tygodni XD
Ile poświęcasz czasu na grę: Dziennie to tak minimum 2h, a nawet do 6/7h Gdy będe w administracji będe sie tego trzymał
Jak oceniasz znajomość komend (Od 1 do 10): Oceniam się na 8/10. Byłem w administracji na wielu serwerach. Znam dobrze Word Edit'a, Word Guarda, Echo Pet itd.
Dlaczego chcesz zostać pomocnikiem: Chciałbym wspomóc serwer w roli Pomocnika. Ogarniam komendy, mam dużo czasu i chciałbym was wspomóc w ogarnianiu chat'u i budowaniu nowych eventów
Napisz coś o sobie: Tak więc jestem Szymon, rocznikowo mam 15 lat. Interesuje się muzyką, śpiewem, tańcem towarzyskim. Gram na gitarze oraz keyboardzie ;d. Należe do miejskiego chóru. Na minecraft'a poświęcam dużo czasu, gdyż jestem bardzo dobrym uczniem i wszystko co było na lekcji potrafie zapamiętać. Dlatego tak mało się ucze w domu . W przyszłym miesiącu przeprowadzam się do Angli, co jest chyba niezbyt wam potrzebne do wiadomosci o mnie xD.
Co zrobiłeś dla serwera: Zaprosiłem znajomych na skype, prywatnym fb i tym na którym gadam z osobami z Team Speak'a, głównie z Administracji innego serwera.
Czy zareklamowałeś nasz server? Podaj linki do for na ktorych reklamowałeś, nie podawaj adresów ip innych serverow!:
Tak jak wyżej napisałem tylko na skype i fb ;p. https://www.facebook.com/photo.php?fbid … =1&theater
Mam nadzieje, że się dostane papa ;*
+Wiek
+Znajomość Komend
+Godziny Grania
Pozdrawiam
Pozdrawiam wszystkich
+ Wiek
+ Komendy
+ Sporo grasz w mc, w sensie, ze dużo czasu poświęcałbyś na serwerze Xd
- Czasami jesteś nie do zniesienia
Pozdrawiam, Magdaaa :3